Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Reservebatterier til Sensative Strips


larstobi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer å importere noen reservebatterier til Sensative Strips. De bruker et veldig spesielt batteri som ikker er å få tak i for privatpersoner, såvidt jeg har greid å finne ut. Jeg har derimot egen bedrift (jeg er selvstendig konsulent) og kan importere fra Kina. Fraktprisen er derimot veldig høy.

 

For å skifte dem ut kreves det at man forsiktig åpner og splitter plastikkdekselet, så klipper av det gamle batteriet, lodder på det nye, også limer på plastdekselet igjen.

 

Nye sensorer koster ca 500 kr per stykk, så det er økonomi i å skifte batteriet selv. Men man må som minumum ha loddebolt samt å kunne lodde. Eller kjenne noen med det.

 

Hvis jeg bestiller nok antall så tror jeg at jeg kan få dem ned i ca. 100 kr per batteri inkludert frakt, fortolling og mva. Hvis jeg importerer noen, vil noen her være interessert i å kjøpe av meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.