hakons Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Hei, jeg har en Fibaro Double Switch 2 koblet to smÄ laster pÄ badet. Etter et Ärs tid har denne nÄ takket for seg i form av at den ene outputen alltid er pÄ uansett hvor mye jeg trykker pÄ bryteren eller skrur av via Home Assistant.  Noen som har egne erfaringer med Double Switch 2 fra Fibaro? Jeg skal selvfÞlgelig reklamere til elektriker som bÄde stÄr for produktet og montering, men tenkte i samme slengen pÄ om det finnes noen alternativ til denne? Siter
Byelektrikeren Skrevet 6. mars 2024 Skrevet 6. mars 2024 Jeg leverer i all hovedsak Fibaro i mine smarthus lÞsninger, uten de helt store utfordringene. Fra tid til annen vil du finne elektronikk produkter som blir defekt, eller slutter Ä reagere. PrÞv Ä slette den og legg den inn igjen pÄ nytt - det kan av og til hjelpe. 1 Siter
hakons Skrevet 6. mars 2024 Forfatter Skrevet 6. mars 2024 Takk for tips, jeg prĂžver dette đ  Fra fĂžr har jeg prĂžvd Ă„ tatt sikringen. Men jeg tenkte at iom ikke bryterene fungerte at selve pilla (eller releet som jeg tror det heter) var Ăždelagt siden det alltid var pĂ„. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.