Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

App


Øyvind

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Øyvind skrev:

Regner med at dere bruker noe annet enn chrome/safari for å få kontakt med openhab via telefon. 

Hva anbefales?

Jeg liker ikke den offisielle så mye. Bruker akkurat nå project rotini. Men arbeider med å legge om alle dashbord osv til HabPanel. At annet bra alternativ er imperihome. Offisiell app liker jeg ikke utseende på, men bruker den mye til debuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tjwesterby skrev:

@iblis - Command Fusion for paneler på typ tablets/skjermer? Det så veldig pent ut, har du noen screens evt? 
Dette virker jo som ett kurant finpusset alternativ til HabPanel, eller tar jeg feil?

 

Nei, Command Fusion er mer lik HSTouch hvor du må lage ditt eget design fra bunnen av. Jeg har skrevet noen ord med eksempler om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.