Karl Inge Eriksen Skrevet 17. april Skrevet 17. april Jeg har aktivert matter på en mill panelovn, men klarer ikke å legge den inn i Apple home. Hva må jeg gjøre for at den skal bli oppdaget? Siter
OlavT Skrevet 18. april Skrevet 18. april 15 hours ago, Karl Inge Eriksen said: Jeg har aktivert matter på en mill panelovn, men klarer ikke å legge den inn i Apple home. Hva må jeg gjøre for at den skal bli oppdaget? Feilmelding? Siter
Karl Inge Eriksen Skrevet 19. april Forfatter Skrevet 19. april Jeg får noen ganger melding om at ovnen ikke blir funnet, andre ganger at utstyret jeg prøver å legge til ikke er sertifisert Siter
OlavT Skrevet 19. april Skrevet 19. april 9 hours ago, Karl Inge Eriksen said: Jeg får noen ganger melding om at ovnen ikke blir funnet, andre ganger at utstyret jeg prøver å legge til ikke er sertifisert Om du får melding om at utstyret ikke er sertifisert så skal du vel kunne legge til uansett ved å velge det i Apple Home appen? Det tyder i såfall på at det er en firmware versjon som ikke er sertifisert. Kanskje @servercookie har noe mer info om dette? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.