Teknor Skrevet i går, 09:38 Skrevet i går, 09:38 (endret) Har noen kameraer på ulike eiendommer under takutspring etc. Jeg skal bytte kledning på enkelte vegger og ifm dette skal jeg justere litt på kameraoppsettet. Jeg vil bygge inn en motorisert skyvelukemekanisme (sideveis åpning) for å fysisk sperre for kameraene når vi/besøkende er på eiendommen. Behovet er at folk ikke skal føle seg overvåket. Jeg ser for meg noe i retning av: - en linear aktuator med slaglengde 15cm - plastdeksel (15x30cm). Lysåpningen som kameraet trenger er 12x15cm - noe form for enkelt sporsystem som dekselet kan gli i. - gjerne noe fleksibel filt/børste-greier som jeg kan bruke som lett foring for å få det tett for innselter etc. Mulig aktuator kan være å overdimmensjonere, de er jo ofte ganske kraftige, og jeg trenger ikke mye skyve/trekk-kraft Andre løsninger som er bedre? Noen som har tips til sporsystem? Foringstype som kan brukes? Andre tips? Endret i går, 09:45 av Teknor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.