Rudi Skrevet søndag kl 19:31 Skrevet søndag kl 19:31 Har hatt Homeseer som har duret å gått i sikkert drøyt 10år og er på HS4 nå. Siste årene bare vært restart ab windowsserver. Men av en merkelig grunn nå etter å ha vært borte noen dager så gikk den ene Fibaro alarmen av og Pushover gjorde som den skulle, sendte alarmen ut. Men kunne ikke se hva som var feilen før jeg så at den må ha reagert på temperatur. Jeg har satt at jeg skal ha en varsel om det blir mer en 40grader i et rom. Og grunner tror jeg er at verdien kom over 40 da Homeseer nå stod med fahrenheit på alle Fibaro sensorene. Så er problemet, jeg får endret i setup til Temps Celsius men systemet ellers viser Fahrenheit på eks Fibareo sensorene. Noen som har erfart dette problemet? Kunne gått tenkt meg nå noe som er lettere og mer moderne å vedlikeholde med zwave, rfxcom, tapom, cams bla. Så tips mottas med takk. Siter
Moskus Skrevet mandag kl 08:38 Skrevet mandag kl 08:38 Dette har jeg aldri hørt om før. Veldig snålt! Setter man Celsius, så har man det. Når det kommer inn nye data fra sensorene, er de alle fremdeles Celsius? Siter
Rudi Skrevet tirsdag kl 10:23 Forfatter Skrevet tirsdag kl 10:23 (endret) De kommer inn i Fahrenheit. Endret tirsdag kl 14:15 av Rudi Siter
Rudi Skrevet tirsdag kl 14:17 Forfatter Skrevet tirsdag kl 14:17 HMM, sjekket på server i dag, da var det celsius igjen. Merkelig!!!! Siter
Moskus Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Rudi skrev (På 3.6.2025 den 16.17): HMM, sjekket på server i dag, da var det celsius igjen. Merkelig!!!! Ja, det er veldig sært! Nå får ikke jeg med alt verden, men denne var ny for meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.