NyHAbruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg har to Namron zigbee multisensorer 4512771 som jeg prøver å sette opp i Home assistent. Sensorene blir funnet men konfigurasjonen blir aldri ferdigstilt. Tips til hvordan dette kan løses mottas med takk Siter
0 Håvardgj Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hei Det hadde hjulpet om vi fikk vite litt mer om hvilken hardware og hvilken addon du bruker for zigbee. ting kan oppføre seg forskjellig mellom Z2M eller ZHA. hvilken zigbee-kontroller har du? Flere av usb-versjonene av zigbee/z-wave dongler liker ikke å stå plugget rett i datamaskin, men trenger en kort USB-skjøteledning for å få dongelen lengre unna. Har du andre enheter på zigbee nettet? kan det være enheter i nærheten som "støyer" på 2.4GHz frekvensen? (wifi router, mikrobølgeovn, etc) Jeg ser multisensoren er batteridrevet. kan det være den går i dvale før konfigen er helt ferdig? Siter
Spørsmål
NyHAbruker
Jeg har to Namron zigbee multisensorer 4512771 som jeg prøver å sette opp i Home assistent. Sensorene blir funnet men konfigurasjonen blir aldri ferdigstilt. Tips til hvordan dette kan løses mottas med takk
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.