Evelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har et par røykvarslere fra Elko, en del på batteri og en på 230v. Jeg har bare sett for meg at dette er en ruter, men når jeg ser i Z2M så ser jeg den er oppført som End Device, er ikke det litt rart? Er det sånn det skal være, er det implementasjonen i Z2M eller eller det noe feil hos meg? Går under navnet "Schneider Electric W599501" i Z2M - https://www.zigbee2mqtt.io/devices/W599501.html Siter
Bjørn Mork Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg har bare de batteridrevne, men synes jo ikke det høres så urimelig ut at disse kjører sånn omtrentlig samme firmware. I motsetning til det meste annet av kablet zigbee så er ikke zigbee-nett noen primær funksjon her. Og de har et backupbatteri som de også må ta hensyn til. Finleste dokumentasjonen til ELKO men der står det selvsagt ingenting som tyder på hverken det ene eller andre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.