mk1 black limited Skrevet onsdag kl 11:20 Skrevet onsdag kl 11:20 Som noen av dere kanskje husker (og kanskje til og med har) så lanserte Sats et treningsspeil for noen år tilbake for 13000 kroner pluss abonnement. Det var låst ned temmelig bra med en Androidenhet inni. Men nå er det 'problemet' løst. 🙂 Det fine med dette speilet er at det ikke er stygt og at det har en 43" skjerm innvendig som er sånn passe stor for et smartspeil 🙂 Flere slike speil ender nå opp på finn, billigste jeg har kjøpt kostet meg 700 kroner (de som skal ha flere tusen for dem må nok vente lenge på å få solgt). I tillegg trenger du en ny driver til skjermen som fås kjøpt på eBay og en kilde, typisk en Raspberry Pi. Har lagt ut litt info med bilder og video og en komplett oppskrift på hvordan dette gjøres her. Enjoy! 3 2 Siter
Yngvejos Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kult prosjekt. Jeg lagret søk på Finn og ser at det allerede har blitt lagt ut 2 ønskes kjøpt annonser. Noen her? :) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.