mk1 black limited Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Som noen av dere kanskje husker (og kanskje til og med har) sĂ„ lanserte Sats et treningsspeil for noen Ă„r tilbake for 13000 kroner pluss abonnement. Det var lĂ„st ned temmelig bra med en Androidenhet inni. Men nĂ„ er det 'problemet' lĂžst. đ Det fine med dette speilet er at det ikke er stygt og at det har en 43" skjerm innvendig som er sĂ„nn passe stor for et smartspeil đ   Flere slike speil ender nĂ„ opp pĂ„ finn, billigste jeg har kjĂžpt kostet meg 700 kroner (de som skal ha flere tusen for dem mĂ„ nok vente lenge pĂ„ Ă„ fĂ„ solgt). I tillegg trenger du en ny driver til skjermen som fĂ„s kjĂžpt pĂ„ eBay og en kilde, typisk en Raspberry Pi. Har lagt ut litt info med bilder og video og en komplett oppskrift pĂ„ hvordan dette gjĂžres her. Enjoy! 5 2 Siter
Yngvejos Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Kult prosjekt. Jeg lagret sÞk pÄ Finn og ser at det allerede har blitt lagt ut 2 Þnskes kjÞpt annonser. Noen her? :) Siter
mk1 black limited Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober Har vel fĂ„tt med meg 4 stk Ăžnskes kjĂžpt til nĂ„ pĂ„ finn. đ Siter
Einar Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober mk1 black limited skrev (PĂ„ 6.10.2025 den 9.10): Har vel fĂ„tt med meg 4 stk Ăžnskes kjĂžpt til nĂ„ pĂ„ finn. đ Pluss oss som lurer som gjedda i sivet! đ 2 Siter
MagicalTrevor Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober Nice! Noe sier meg at de speilene som er igjen ikke kommer til Ă„ bli solgt for like lav pris... 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Mulig, mulig đ Ikke mange Ă„ finne lenger i alle fall.  Og hei! đ Siter
MagicalTrevor Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kona har jo jobbet for Sats i noen Ă„r, sjekket om hun hadde hĂžrt om disse eller visste om noen som hadde en som ikke var i bruk lenger. Selv hun har ikke sett disse noe sted utover pĂ„ messe/inhouse arrangementer, drĂžmmen nĂ„ er jo Ă„ finne ut om noen av hennes kollegaer har en sĂ„nn her stĂ„ende Ă„ skamme seg i en bod ett sted đ Og Halla đLurte pĂ„ om du kom til Ă„ kjenne igjen nicket :D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.