GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere kanskje husker (og kanskje til og med har) sĂ„ lanserte Sats et treningsspeil for noen Ă„r tilbake for 13000 kroner pluss abonnement. Det var lĂ„st ned temmelig bra med en Androidenhet inni. Men nĂ„ er det 'problemet' lĂžst. 🙂 Det fine med dette speilet er at det ikke er stygt og at det har en 43" skjerm innvendig som er sĂ„nn passe stor for et smartspeil 🙂

image-10.png

Flere slike speil ender nÄ opp pÄ finn, billigste jeg har kjÞpt kostet meg 700 kroner (de som skal ha flere tusen for dem mÄ nok vente lenge pÄ Ä fÄ solgt). I tillegg trenger du en ny driver til skjermen som fÄs kjÞpt pÄ eBay og en kilde, typisk en Raspberry Pi. Har lagt ut litt info med bilder og video og en komplett oppskrift pÄ hvordan dette gjÞres her. Enjoy!

• Like 5
  • Thanks 2
Skrevet
mk1 black limited skrev (PĂ„ 6.10.2025 den 9.10):

Har vel fĂ„tt med meg 4 stk Ăžnskes kjĂžpt til nĂ„ pĂ„ finn. 🙂

Pluss oss som lurer som gjedda i sivet! 😅

• Haha 2
Skrevet

Kona har jo jobbet for Sats i noen Är, sjekket om hun hadde hÞrt om disse eller visste om noen som hadde en som ikke var i bruk lenger.

Selv hun har ikke sett disse noe sted utover pĂ„ messe/inhouse arrangementer, drĂžmmen nĂ„ er jo Ă„ finne ut om noen av hennes kollegaer har en sĂ„nn her stĂ„ende Ă„ skamme seg i en bod ett sted 😄

Og Halla 🙂Lurte pĂ„ om du kom til Ă„ kjenne igjen nicket :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.