Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Spørsmål

Skrevet

Hei,

Jeg er litt rookie på dette her. 
Jeg jobber på havet og er borte en mnd i slengen, den forrige fryseren røk mens jeg var på jobb og masse viltkjøtt var ødelagt så trenger tips på en temperaturmåler jeg kan bruke i fryseren. Helst trådløs som jeg kan koble opp på app som jeg kan følge med på når jeg er på jobb

takker for all tips

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

De små tempsensorene til et par hundre fra Aquara e.l. bør gjøre jobben greit nok men bruk i så fall kvalitetsbatteri fra Varta, Duracell e.l. Batteri fra Biltema, Clas o.l. liker ikke lave tempetaturer.

Jeg har 6 kjøl/frys enheter og bruker DS18B20 sensorer koblet til et par Shelly Plus Uni.

Veldig greit med alarm fra de enhetene...

• 0
Skrevet
SveinHa skrev (6 minutter siden):

De små tempsensorene til et par hundre fra Aquara e.l. bør gjøre jobben greit nok men bruk i så fall kvalitetsbatteri fra Varta, Duracell e.l. Batteri fra Biltema, Clas o.l. liker ikke lave tempetaturer.

Jeg har 6 kjøl/frys enheter og bruker DS18B20 sensorer koblet til et par Shelly Plus Uni.

Veldig greit med alarm fra de enhetene...

Hei,

kansje jeg skal teste aquara, da det er enklest for meg😁 men denne klarer å sende signaler igjennom fryseren?

Takker for svar.

• 0
Skrevet
Tage skrev (13 minutter siden):

denne klarer å sende signaler igjennom fryseren?

Det er ikke sikkert men koster lite å prøve. Spørs litt hvor nærmeste node den kan kommunisere med er. Jeg har en slik i drift i et Samsung kjølesksp i tillegg til de nevnte DS18B20 sensorene.

• 0
Skrevet
SveinHa skrev (Akkurat nå):

Det er ikke sikkert men koster lite å prøve. Spørs litt hvor nærmeste node den kan kommunisere med er. Jeg har en slik i drift i et Samsung kjølesksp i tillegg til de nevnte DS18B20 sensorene.

Takker skal teste😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.