Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en Raspberry Pi 3B+ og et Python-program satt opp i 2019 for å drive et kinetisk kunstverk. Det fungerer fortsatt bra, men jeg vil ha en backup/klone i tilfelle den gamle Pi-en slutter å fungere. Utvikleren i utlandet har forsvunnet (men jeg har god dokumentasjon). Jeg har kjøpt en ny 3B+, men den booter ikke opp med det gamle SD-kortet / OS-et (Stretch). Jeg tror alle filer må over til den nye Pi-en og testes. Jeg vet ikke om Python-programmet kommer til å kjøre OK med nytt OS, eller om det trenger litt tweaking.

Hvis dette kan være av interesse, send meg gjerne en DM. Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.