Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettop flashet en ESP32 med ESPHome (BT proxy) og prøver nå å koble til vifta via @LaStrada sin integrasjon i HACS/Home Assistant. Men jeg har problemer med å finne auth code. Jeg kobler opp med nRF Connect appen og finner GUIDen (slik som beskrevet her), men når jeg henter Value, så får jeg bare "00-00-00-00" i scannerappen. Denne godtar ikke integrasjonen som gyldig kode i setup-prosessen. Noen som har gjort dette i det siste?

Endret av Marhil
  • Marhil endret tittelen til Fresh Intellivent - problemer med auth code
Skrevet (endret)

Sikker på at den er i parringsmodus? Bare 0 betyr ingen kode.

Ellers så har du dette python-scriptet:

https://github.com/LaStrada/pyfreshintellivent/blob/main/examples/get_authcode.py

Må riktignok installere biblioteket før du gjør så (for eksempel "pip install pyfreshintellivent").

Driver og skriver det helt om, hadde planlagt å lansere det for noen måneder siden, men har ikke kommet så langt. Planen er å fullføre det snart™, kanskje på nyåret. Er noen bugs som gjør at det kan være vanskelig å sette/endre parametere, spesielt om du gjør flere ting på en gang.

Om du vil bare teste integrasjonen kan du også legge den til uten denne koden, men da får du kun lese-tilgang, som for mange er bra nok.

Endret av LaStrada

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.