Christian Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg ser at det har vært utfordring med å få 24 timers klokke i HSTouch, er det noen løsning på det ? En annen ting, er at jeg ser at dag og måned starter med små bokstaver på norsk, er det noen måte å ordne dette på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Mener jeg har 24-timers klokke. Har ikke Designeren tilgjengelig nå, men hvordan har du lagt det inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 24h klokke: [$TIME=HH:mm] Dato: [$DATE=d. MMMM yyyy] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, Christian skrev: En annen ting, er at jeg ser at dag og måned starter med små bokstaver på norsk, er det noen måte å ordne dette på ? Dag og måned skal skrives med små forbokstaver på Norsk, i motsetning til US der de skrives med stor forbokstav. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 34 minutter siden, Blodstrupmoen skrev: Dag og måned skal skrives med små forbokstaver på Norsk, i motsetning til US der de skrives med stor forbokstav. Ja, men jeg synes det ser penere ut om det står med stor bokstav, men da er det tydeligvis ikke mye mulig. Når det gjaldt tida, så skrev jeg hh:mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Mener HH er 24-timers og hh er 12-timers, så det stemmer nok bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.