Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Swiid switch - støy

Ronny

Anbefalte innlegg

Til info.

Jeg har kjøpt disse, men de lager noe støy, og er ikke egnet på f.eks soverom.

https://www.elektroimportoren.no/swiid-ledningsbryter-z-wave-sort/4512333/Product.html

Dette er svaret jeg fikk fra produsenten når jeg spurte de om støyen:

Hello Ronny,
Sorry for the very late reply due to vacations and then preparation and attendance at the IFA show in Berlin where we were exhibiting.
Unfortunately, the buzzing affects all of our SwiidInter cord switches to a greater or lesser extent and is not dangerous . We have had our product's conformity to CE standards tested by an independent lab.  We recognize that this buzzing can be very annoying to some people (and not noticeable at all to others).  We have in fact commissioned a study from an outside sound lab and there were not in a position to provide us with a solution short of redesigning the electronics from scratch.  Very sorry.
Please note that the buzz increases about four-fold (> + 6dB) when the switch is in contact with a surface that acts as a sounding board for example the top or the side of a nightstand.
Best regards and apologies

• Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.