Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Vet noen en b-b-billig temperatursensor som funker forTellstick Duo?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd et par greier fra Bangggood og Aliexpress, men får ingen av dem til. Jeg skal sette ut rundt 20 stykker i huset jeg kjøpte i vår , og det blir noen kroner hvis jeg må betale standard norske priser (fra 130 og opp er det jeg har funnet). De vanlige Banggood-sakene funker greit på RFXtrx-en, men jeg trenger også noe som funker på reservesystemet, som er Tellstick Duo. Det blir to sensorer i hvert rom, så jeg har god tid til å bytte batteri når den ene går tom (jeg har leid ut 2/3 av huset, og vil ikke forstyrre mer enn nødvendig). Så Banggood-sensorene kjører på RFX-en, men så var det den Tellstick Duoen... Tips mottas med takk!

 

Edit: Jeg har god erfaring med Viking-sensorene, men de har jo steget ganske mye i pris etter hvert. Mener å huske at de kostet 75-80 kroner for tre-fire år siden, nå er de på nesten det doble. Det måtte eventuelt være å kjøpe fra Loh Electronics og hente det poste restante i Sverige, for de kommer iallfall under 100 når man kjøper ti, men så kommer jo det fordømte tollgebyret i Norge. Momsen er grei, den blir trekt fra ved salg til utlandet, men grådige Postverket skal vel ha innpå 200 for å si at jeg må betale moms.

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.