Christian Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg får ikke oppdatert plugin, dette er ett eksempel, men sliter med all oppdatering. Jeg har startet HS på nytt, og også startet hele maskinen på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Fra HomeSeer-serveren, får du tilgang til Internett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 JaSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Nok ledig diskplass? Hvilket OS? Fungerer alt annet normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Alt annet fungerer, det er Windows 10. Har 55GB ledig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Fikk denne også...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Kjører du HomeSeer med en brukerkonto som er administrator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg fant ut at det var brannmuren min som stoppet oppdateringene, er det noen ip adresse, eller web adresse jeg an åpne for for å la homeseer oppdatere plugins ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 31 minutter siden, Christian skrev: Jeg fant ut at det var brannmuren min som stoppet oppdateringene, er det noen ip adresse, eller web adresse jeg an åpne for for å la homeseer oppdatere plugins ? Så alt annet mot web fungerte? Tror plugins ligger hos utviklerne, så alle ligger på forskjellige adresser/servere. Er det tilfeldigvis Suricata eller Snort du bruker som brannmur via pfSense? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Ja, de andre tingene fungerer nå, så det er kun plugins som feiler. Bruker Sophos brannmur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 4 minutter siden, Christian skrev: Bruker Sophos brannmur. Ser ut til at du kanskje kan hviteliste «Homeseer.exe»: https://community.sophos.com/products/sophos-central/f/sophos-central/87514/application-control---whitelisting-threats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg bruker Sophos XG.. så på linken, men var ikke helt midt i blinken, men da kan jeg jo sjekke om det er mulig med min firewall også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Ser ut som om det er en betal tjeneste, Sophos XG er jo gratis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 9 timer siden, Christian skrev: Ser ut som om det er en betal tjeneste, Sophos XG er jo gratis... Da ville jeg byttet til noe annet. En brannmur som blokkerer ting uten at du kan «overstyre» er jo ganske ubrukelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Har du ett forslag til brannmur ? Ser det er en del som bruker pfsense Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, Christian skrev: Har du ett forslag til brannmur ? Ser det er en del som bruker pfsense Jeg bruker pfSense med Suricata på routeren og Bitdefender på PCene. HS-serveren bruker jeg bare Ubuntu sin innebygde brannmur på (UFW). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Fikk tid til å se litt mer på dette. Det viser seg at det IKKE er brannmuren. Jeg får lastet ned alt annet enn en oppdatering til JOWIHUE. Jeg har også innstallert en versjon av HS3 på en ny VM, og da får jeg lastet ned denne også. Så noe må være galt med prod versjonen min. mar-12 06.06.29 Updater Error saving the downloaded file: error mar-12 06.06.29 Updater Error downloading package hspi_jowihue.exe:Operasjonen ble tidsavbrutt mar-12 06.04.46 Updater Downloading update: JowiHue mar-12 06.04.46 Warning Update is not configured properly in updater.txt file, missing interface name. mar-12 06.04.46 Updater Starting download of updates mar-12 06.04.07 Info Plugin JowiHue with instance: has disconnected Dette er utdrag fra loggen min. Fantastisk irriterende. Jeg har sjekket at jeg kan nå https://www.homeseer.com/Updates3/Updater.txt fra browseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 solved... restart firewall, og deretter flushdns... hadde sikkert funka med en ren flushdns... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.