Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Har noen full rekke med kommandoer til Multireg/Heatit?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg har med tukling funnet fram til endring av modus (medregnet å slå av), minimumstemp med luftføler, minimums nivå i power reg mode og setpoint. Men som sagt, det hadde vært greit med en oversikt. Jeg fant et Domoticz-dokument på nettet, men det viste seg å være helt feil. Gale command classes og greier. Det var ett år gammelt, jeg vet ikke om Heatit er endret drastisk siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fant jeg dokumentet jeg trengte. Jeg har faktisk sett det før, men da klarte jeg ikke å finne ut av det fordi jeg trodde det var forskjellige command classes på de ulike innstillingene (det omtales blant annet COMMAND_CLASS_THERMOSTAT_SETPOINT_V3). Men det viser seg at alt er command class 112. Så da burde resten være plankekjøring. http://utvikling.thermofloor.no/TFWP/wp-content/uploads/2017/08/Manual_Heatit_Z-Wave.pdf

Endret av Mastiff
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.