Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Energy History viser ikke forbruk hver dag i uken


oakl

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har litt trøbbel med noen av energy visningene i Homeseer. Her f.eks. er en panelovn som jeg vet står på noe hver eneste dag. Allikevel i ukes-visningen i Energy History så er det stadig dager hvor forbruket tilsynelatende er null.

 

image.png.ea972a37dee7fddbcc61db7d7ed1e6ee.pngimage.png.1492c0824aa9d3db6dc8161a999e32e7.png

 

Forbruk pr. time siste to tager ser korrekt ut (ovnen er sdatt opp med dag/nattsenk)

 

image.png.dd5837242da9d5fbe87693ce4bb79c54.png:

 

Noen idéer hva dette kan skyldes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, oakl skrev:

Noen idéer hva dette kan skyldes?

 

Sikker på at panelovnen er koblet til Energy-funksjonen i HomeSeer? Er visst ganske dårlig API internt mot Energy-delene, så det er mye utstyr som ikke kommuniserer med den, så vidt jeg har skjønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en plass må jo de dataene som faktisk blir logget komme fra. Ser nå at jeg har samme problem for andre enheter også. Kanskje energy-databasen har blitt korrupt på en eller annen måte?

 

Ser i loggen at enhetene har rapportert energi jevnlig også de dagene hvor energy history ikke viser noen ting.

Endret av oakl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.