Tanno Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Hei. Noen som har noe tips om dette? Har vært strømbrudd i dag og da kommer jeg hjem til en HomeSeer-system som ikke virker. Restartet PC og startet opp plugins som var blitt disabled. Men finnes visst intet Z-Wave interface lenger... Jeg bruker Z-Net. Endret 12. desember 2018 av Tanno Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Finner du USB enhet under Device Manager på pcen din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanno Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Hei. Takk for innspill. Ja, finner USB-enheter men Z-Net er tilkoblet via netverk/IP-adresse. Er det hva du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 16 minutes ago, Tanno said: Hei. Takk for innspill. Ja, finner USB-enheter men Z-Net er tilkoblet via netverk/IP-adresse. Er det hva du mener? Var kanskje litt kjapp,, Z-wave enheten finner du den ? Tenkte denne var en USB stick ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 1 hour ago, Tanno said: Hei. Takk for innspill. Ja, finner USB-enheter men Z-Net er tilkoblet via netverk/IP-adresse. Er det hva du mener? Usikker på hvordan z-net virker. Men for meg ser det ut som HS ikke finner z-wave usb stick, hardware er ikke koblet til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanno Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Hei igjen. Er i ferd med å puste litt lettet ut. Med "Add interface" opprettet jeg vel en ny kobling til Z_Net'en og nå begynner jeg å få kontakt med lust rett fra HS ihvertfall. Litt skummel dette her. Har ikke helt oversikten over hvordan man backer up alt her i HomeSeer verdenen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 41 minutter siden, Tanno skrev: Har ikke helt oversikten over hvordan man backer up alt her i HomeSeer verdenen... Installer og sett opp BLBackup-plugin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanno Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 1 time siden, ZoRaC skrev: Installer og sett opp BLBackup-plugin! Takk for tips. Er installert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 3 minutter siden, Tanno skrev: Takk for tips. Er installert! Husk og sett opp events også da - klassisk å installere og konfigurere den, men ikke lage events. Da blir det aldri kjørt backup... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanno Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Husk og sett opp events også da - klassisk å installere og konfigurere den, men ikke lage events. Da blir det aldri kjørt backup... Aha. Takk. Trodde det gikk av seg selv siden man skulle spesifisere hvor ofte backup skulle tas, etc. Får google litt mer da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 9 timer siden, Tanno skrev: Aha. Takk. Trodde det gikk av seg selv siden man skulle spesifisere hvor ofte backup skulle tas, etc. Får google litt mer da... Eller så kan du bruke ein ferdig guide ? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.