Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvilke HS-Touch klienter er "online"?


Morgens

Anbefalte innlegg

Karer, jeg har flere HS-Touch dingser i huset, Joggler, Android fra Homeseer og Ipadder.

 

Flere av disse mister ved ujevne mellomrom kontakt med serveren.

 

Ønsker å vise "status" visuelt med grønt eller rødt lys, slik at jeg kan fikse problemet neste gang jeg går forbi den som har stanset.

 

Noen som har en oppskrift på dette? Har tenkt på det svært lenge men mye jobbing har utsatt det.

 

I dag har jeg hjemmekontor, skulle på do klokken 9 og ville høre nyhetene, men først måtte enheten bootes...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det går, men mine klienter dukker opp under "Connected Speaker Clients" for Setup -> Network... ikke akkurat en måte å lage en status-oversikt på.

 

Når de mister kontakt, har de fremdeles tilgang til nettverket?

Jeg har problemer med noen Android-bokser som på død og liv vil skru av Wifi for å "spare strøm". De som ikke har dette problemet forblir på. Men selv HSTs egen skjerm klarer ikke alltid å logge på igjen etter en HS-restart...

 

Men etter jeg fikk ny router har det problemet blitt omtrent borte. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.