Kjetil90 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Hei, Jeg har intergrert 2 stk Wanscam Hw0022 i HC2 med tilkoblet kabel. Jeg har satt opp disse kameraene til å bruke WiFi Jeg får ikke HC2 til å fungere opp mot kamerane når de er på wifi, kan noe hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Får du ellers kontakt med kameraene når de bruker Wifi? Er det noen IP-adresser som må oppdateres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil90 Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg har kontakt med kamerane gjennom Wanscam Appen når de er tilkoblet WiFi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 ... men har de samme IP-adresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil90 Skrevet 27. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg klarer å logge på kameraet fra laptopen når det er på wifi så ipadressen skal være den samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 26 minutter siden, Kjetil90 skrev: Jeg klarer å logge på kameraet fra laptopen når det er på wifi så ipadressen skal være den samme. ... og hvis du har sjekket det i HC2-oppsettet ditt så er det jo ingen grunn til at det ikke skal fungere lenger. Hvilken IP-adresse er det? Vanligvis er det vel ikke samme MAC-adresse på kablet og trådløs tilkobling, og derfor får de som oftest ulike IP-adresser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.