Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Bridge Philips hue at not connected (not reachable)


Sture00

Spørsmål

Etter å ha endret passord på MeetHue så merket jeg at Homeseer ikke lengre klarer å koble opp Hue broen. Feilmeldingen som kommer er Bridge Philips hue at 192.168.1.212:80 not connected (not reachable).

Noen som vet enkleste måte å få den koblet til igjen og må alt settes opp på nytt? 

Har kun mulighet å slette eksisterende. Når jeg søker etter ny bridge og trykker på Hue bridgen så skjer svært lite.

 

image.png.a3768c65f5b78121b932be3791aab35e.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Har akkurat knota med dette etter jeg oppdaterte JowiHue-pluginen. Fikk heller ikke kontakt med Phillips Hue bridgen.

Prøvde en del frem og tilbake med å bla. fjerne broen (devicen) som da legges automatisk tilbake når en starter opp igjen pluginen. Virket da som den fikk kontakt, men ting fungerte egentlig ikke.

 

Prøvde til slutt å installere beta-versjonen av JowiHue pluginen og nå fungerer alt igjen ?
Vet ikke om det egentlig var den beste løsningen, men måtte bare prøve til slutt, og det fungerte. Vet ikke om det er noen andre farer med å ha beta-versjonen.

Uansett lurt å ta backup slik at en kan sette det tilbake igjen om det går galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.