Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kan Homey gjøre det jeg vil?


goran76

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Begynner å nærme meg kjøp av Homey, og skal ikke gjøre veldig avanserte logikker. Men jeg ønsker å forsikre meg litt før innkjøp og da har jeg noen spørsmål.

 

1. Jeg ønsker å hive ut dyr alarm fra Verisure, og fikse dette selv med flere sensorer., ønsker bla. og få inn lekkasjealarm og stenging av vann inn til huset Kan da Homey settes opp til og ta bilder/film hvis man får et innbrudd eller brann. Og sendes dette til telefon/epost annet? Koster dette noe, hvordan setter man det opp? Fint om noen kunne fortalt meg litt om dette. 

 

2. Har kanskje ikke mer spørsmål enn dette, tror jeg har lest meg frem til at Homey kan gjøre det meste av andre logikker:) 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stenging av vann

Lekasjesensorer - kjøpte noen xiaomi leksje sensorer før jeg fant ut at de ikke var støttet enda. Er uvist når/om det kommer.

Kamera + Foscam + android nettbrett og mobiler kan også settes opp som Kamera.

Det kan sendes push meldinger til alle enheter som har homey appen instalert og det kan sendest Mail. Finnes kansje noe på ifttt men har ikke sjekket det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.