Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Flere smartthings entusiaster våkne?


Andor93

Anbefalte innlegg

Hei Godtfolk!

 

Ypperlig plass for oss smarthus entusiaster!

 

Etter litt søk rundt på forumet ser jeg det er forholdsvis stille på denne siden av forumet som gjelder Smartthings.

Er det flere enn bare meg mån tro som lever livet i Smartthing's verden?

Hadde vært ypperlig med noen og spille ball med innimellom for og løse diverse problemer man møter på.

 

Hilsen ung smarthus entusiast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne veldig gjerne ha mer SmartThings aktivitet her. Jo mer, jo bedre! :) 

 

Jeg registrerer imidlertid at SmartThings-folk har en egen facebook-gruppe, og det er jo flott. Problemet med Facebook er at ting forsvinner ganske raskt, slik at alle nybegynnere stiller de samme spørsmålene på ny og på ny. Ikke at jeg mener det er noe i veien med å være nybegynner, der er vi jo alle sammen fra tid til annen, men når systemet for utveksling av informasjon gjør at erfaring går til spille fordi Facebook ikke er laget for denne typen bruk, så er det synd.

 

Fordelen med dette forumet er at det er enklere å finne informasjon. Den innebygde søkefunksjonen kunne selvfølgelig vært bedre, men google indekserer alle trådene våre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mere enig! :)

 

Bruker Facebook-siden enkelte ganger i og med det er der det er mest aktivitet.

Har ikke ord for hvor mange ganger jeg har lest noe som kan bli potensielt å vite i fremtiden og ikke finne igjen, men som du sier er ikke Facebook i utgangspunktet laget for den slags. Benytter du deg av ST selv i dag? Har ikke store greiene selv enda men hold på i ett halvt års tid med noe lys og sensorer i lag med en smartlås. Ganske beskjedent enda men er på tur til og bli noe (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andor93 skrev:

Benytter du deg av ST selv i dag?

Nei, jeg bruker HomeSeer. Men som så mye er det smak og behag. Det aller meste er oppnåelig med de forskjellige systemene, og da er det greit med slike forum som dette for de er ypperlige for idemyldring. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.