Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

2x rele, en enhet


Anbefalte innlegg

I mangel på bedre overskrift så skal eg prøve å forklare. 

 

Eg har en automower fra husqvarna der eg ønsker å dele opp guidekabel til to. 

 

Problemet er at bare en kan være aktiv om gangen, og må inn med rele for styring. 

 

Ønsker å unngå to enheter så spm er om det finnes en enhet der eg kan ha en kabel ( med kun en ledning) som eg kan splitte? 

 

Alternativt så tenker eg wago for splitting og to enheten, men fordyrer prosjektet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du laget en tegning for å vise oss hva du tenker? 

På Facebook har du gruppen "Husqvarna Automower i norske hager". Der mener jeg å ha sett en lignende problemstilling. 

Veldig mange releer har både  closed og open utgang. Jeg tror man kan bruke begge samtidig. Slik vil alltid en guide wire være aktiv. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.