Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Flow`s


kimt

Anbefalte innlegg

Hei, homey er rimelig nytt for meg men ser veldig greit ut så langt. System med ca 20 enheter er koblet sammen uten problemer foruten IKEA rullegardin som gir meg grå hår. Det skal jeg ringe til IKEA om.

jeg har satt opp enkle flods som. skru på strøm om temp er mindre en x. Og det virker seff.

men. Må jeg lage 2 flow for å holde en temp mellom eks 5 - 7 grader ?

hvor kan jeg finne en god forklaring på flows ? Synes de som ligger inne under homey support er litt fattige. Jeg skulle likt og se flytskjema for flows. Finnes dette ?

hvordan skal en større flow settes opp ?

eks. Strømm forbruket er større en 4800kwh, slå av ovn1,2,3,4 hvis dette ikke er nok skru av VVB 1 og 2.  hvis forbruk synker skru på igjen .rekkefølge,

hvis strøm er billig ( hvordan kan strømpris sjekkes online) , ikke gjør noe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.