Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro Dimmer 2 som slår seg av og på av seg sjølv i hytt og pine


Garegaupa

Anbefalte innlegg

I dag har der oppstått eit noko snodig problem hjå oss. Eg har i alle fall aldri opplevd liknande.

 

Me har hatt ein Fibaro Dimmer 2 som har vore tilkopla eit ubruka takstikk over lenger tid (den har altså vore tilkopla Futurehome Smarthub, men ikkje vore i bruk på kanskje eitt års tid). I dag fekk eg endeleg skrudd opp den taklampa som skulle vere tilkopla dette stikket. Ei stund etter at lampa var montera og sett i stikkontakten så begynte ljoset å slå seg av og på av seg sjølv i hytt og gevær.

 

Eg har køyrt tvungen kalibrering (parameter 13, lengd 1, verdi 2 - har Bypass), og eg har prøvd å ta sikringa. Ingenting av dette har hjelpt. Pæra som står i lampa er ei vanleg SG E27 Dim to Warm som me har i stort sett alle andre lamper i huset, og denne har aldri skapt problem opp mot Dimmer 2 før.

 

Nokon som har opplevd noko likande og/eller har den ringaste idé om kva som kan vere gale…? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.