Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Få betalt for å sløse med strøm i dag...


SveinHa

Anbefalte innlegg

Fantastiske strømpriser og støtteordninger her på berget... Om jeg ikke tenker helt feil så vil all strøm jeg bruker de nærmeste timene medføre at staten betaler meg kr 1.17 pr kWh jeg klarer å bruke. Kjører på og sløser det jeg kan jeg 😁

 

Litt mer konkret:

  • Strømstøtten beregnes ut fra månedsgjennomsnitt og støtten er 80% av det som overstiger 70 øre.
  • Gjennomsnittspris siste 30 dager (som jo er omtrent mai mnd.) er 225 øre
  • Snittpris kl 1000-1600 i dag er ca 7 øre
  • Så for hver kWh jeg klarer å bruke nå betaler jeg 7 øre men får i støtte (225-70) * .8 = 124 og får dermed betalt kr 117 pr kWh.

Flott ordning det så lenge den varer. Nesten litt synd at solsellene sper godt på så jeg sliter med å få forbruket av kjøpestrøm opp 😉 Merkelige greier at jeg relativt sett BETALER penger for å bruke solstrøm... Heia Ola Dunk 😡

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.