Bjørn Mork Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 33 minutes ago, christbj said: Etter at den første sluttet å virke, og jeg så tilstanden på disse to kondensatorene, har jeg ikke koblet til noe på USB utgangene som bruker mye strøm. Tenkte samme tanke. Er nok lurt. Jeg har latt de drive et par Atlas-prober, som egentlig er antikke TP-Link reiserutere: https://atlas.ripe.net/docs/probeinfo/probe-v3 Har vært greit å kunne kutte strømmen til dem vha software. Derfor var denne så praktisk. Men mulig at konstant strømtrekk på oppimot 1A er for mye. Og kanskje verre at jeg også har brukt den til å lade en gammel Megablast høyttaler. Sjelden, men med flere ampere mens det stod på. Antageligvis ikke bra. Siter
christbj Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bjørn Mork skrev (27 minutter siden): Har vært greit å kunne kutte strømmen til dem vha software. Da kan en USB med styrbar switch være tingen. Denne kan lastes med Tasmota, så har du alt lokalt på Wifi. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.