Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutes ago, christbj said:

Etter at den første sluttet å virke, og jeg så tilstanden på disse to kondensatorene, har jeg ikke koblet til noe på USB utgangene som bruker mye strøm.

Tenkte samme tanke.  Er nok lurt.

Jeg har latt de drive et par Atlas-prober, som egentlig er antikke TP-Link reiserutere:

https://atlas.ripe.net/docs/probeinfo/probe-v3

Har vært greit å kunne kutte strømmen til dem vha software. Derfor var denne så praktisk. Men mulig at konstant strømtrekk på oppimot 1A er for mye. Og kanskje verre at jeg også har brukt den til å lade en gammel Megablast høyttaler.  Sjelden, men med flere ampere mens det stod på.  Antageligvis ikke bra.

Skrevet
Bjørn Mork skrev (27 minutter siden):

Har vært greit å kunne kutte strømmen til dem vha software.

Da kan en USB med styrbar switch være tingen. Denne kan lastes med Tasmota, så har du alt lokalt på Wifi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.