Jros Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg har forsøkt å bruke en Aqara temperatursensor utendørs. Alt funker fint, helt til temperaturen synker under 0 grader. Da slutter den å oppdatere temperatur, men den fortsetter å sende fuktighet og lufttrykk. Det hjelper heller ikke å ta den inn i varmen igjen. Jeg må fjerne den fra nettverket og legge den inn på nytt for at den skal fungere normalt igjen. Har prøvd to sensorer, og det er samme problem med begge. Ifølge specs skal Aqara vise temperatur ned til -20. Jeg bruker Futurehome smarthub 2. Noen med samme erfaringer? Eller noen som får Aqara til å fungere i minusgrader sammen med Futurehome? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 De går lavere enn -20 også....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrE Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 stigvi skrev (35 minutter siden): De går lavere enn -20 også....... Er det i fryseboksen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 MrE skrev (2 timer siden): Er det i fryseboksen din? Ja, det er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jros Skrevet 9. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2022 stigvi skrev (6 timer siden): De går lavere enn -20 også....... Måtte du gjøre noe med sensoren for å få den til å rapportere minusgrader? Oppdatere firmware eller andre innstillinger? Eller funket det bare rett ut av boksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 9. desember 2022 Del Skrevet 9. desember 2022 Har ikke gjort noe med de og har ikke oppdatert noen firmware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hwaastad Skrevet 10. desember 2022 Del Skrevet 10. desember 2022 Hei, har sett det samme i FH selv. Det har funger fint i sub-Zero tidligere så lurer på om dette har dukket opp i en av de senere oppgraderinger i FH. /hw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.