Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

TibberSeer feiler


Siggi

Anbefalte innlegg

Siden 4. januar har jeg ikke fått realtime data gjennom TibberSeer. Ser på Tibber Developer at de innførte en breaking change på Websocket (https://developer.tibber.com/docs/overview), og lurer på om det er derfor det feiler hos meg nå? I tillegg feiler også ukentlig/månedlig oppsummering. Har restartet plugin, uten at det gjør noen forskjell Andre som har problemer med dette?

 

Time
From
Type
Message
 
1.08.2023 14.20.52
Legacy-Plugin
TibberSeer ERROR
StartLiveMeasurementListener FAILED! Ex.Message: Unable to connect to the remote server
1.08.2023 14.20.52
Legacy-Plugin
TibberSeer Warning
RestartRealtime triggered...
1.08.2023 14.15.03
Legacy-Plugin
TibberSeer ERROR
TibberConsumption, Weekly time sum failed
1.08.2023 14.15.03
Legacy-Plugin
TibberSeer ERROR
TibberConsumption, Monthly time sum failed
Endret av Siggi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skulle tatt seg ut om jeg skulle bry meg med å sjekke slikt 🤣

Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker på at jeg dro ned siste versjon for ikke så lenge siden. Jaja, det fungerer nå i alle fall.

Takk for tipset, til en helgetrøtt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siggi skrev (14 timer siden):

Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker på at jeg dro ned siste versjon for ikke så lenge siden

Nå er det virkelig ikke lenge siden TibberSeer ble oppdatert heller da, så vi kan ta skylddeling på den. 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.