Siggi Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 (endret) Siden 4. januar har jeg ikke fÄtt realtime data gjennom TibberSeer. Ser pÄ Tibber Developer at de innfÞrte en breaking change pÄ Websocket (https://developer.tibber.com/docs/overview), og lurer pÄ om det er derfor det feiler hos meg nÄ? I tillegg feiler ogsÄ ukentlig/mÄnedlig oppsummering. Har restartet plugin, uten at det gjÞr noen forskjell Andre som har problemer med dette?  Time From Type Message  1.08.2023 14.20.52 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR StartLiveMeasurementListener FAILED! Ex.Message: Unable to connect to the remote server 1.08.2023 14.20.52 Legacy-Plugin TibberSeer Warning RestartRealtime triggered... 1.08.2023 14.15.03 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR TibberConsumption, Weekly time sum failed 1.08.2023 14.15.03 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR TibberConsumption, Monthly time sum failed Endret 8. januar 2023 av Siggi Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Du har selvfĂžlgelig installert den nyeste versjonen...? Â Â Siter
Siggi Skrevet 8. januar 2023 Forfatter Skrevet 8. januar 2023 Nei det skulle tatt seg ut om jeg skulle bry meg med Ă„ sjekke sliktÂ đ€Ł Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker pĂ„ at jeg dro ned siste versjon for ikke sĂ„ lenge siden. Jaja, det fungerer nĂ„ i alle fall. Takk for tipset, til en helgetrĂžtt Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Siggi skrev (14 timer siden): Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker pĂ„ at jeg dro ned siste versjon for ikke sĂ„ lenge siden NĂ„ er det virkelig ikke lenge siden TibberSeer ble oppdatert heller da, sĂ„ vi kan ta skylddeling pĂ„ den. đ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.