Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

En positiv opplevelse


storeulv

Anbefalte innlegg

Bestilte ny smartbereder forrige lørdag. Det gjorde jeg på nettsidene til Varme & Bad som har fastpris på installasjon av Høiax Connected eks. elektriker. Tilbudet inkluderer også nedmontering og bortkjøring av gammel bereder, og prisen er kr 15 990,- for en Connected 200.

Tilbudet ble oversendt per e-post mandag, og akseptert samme dag. Jeg fikk da tilbud om fastpris kr 3 000,- på elektrikerjobben gjennom samme firma, altså fakturert gjennom rørleggeren, noe jeg aksepterte. Onsdag ringte rørleggeren, og torsdag morgen var han på plass og monterte bereder. Et par timer etterpå var elektrikeren der og gjorde ferdig jobben.

I dag kom faktura på avtalt pris, og jeg la inn anmodning om tilskudd hos Enova. Etter to timer var saken avgjort, og tilskuddet er på vei inn på konto i løpet av en ukes tid.

Dette var en meget kjapp og behagelig prosess.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.