Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Ledvance Smart + - Wifi , Google Assistant , Amazon Alexa --- Mulig å koble til FutureHome?


Thomass

Spørsmål

Hei,

 

Jeg har nettopp fått meg Futurehome (Smarthub II) og driver å setter meg inn i det. Har en takvifte som jeg lurer på om jeg klarer å koble til

Det er en Ledvance Smart + takvifte - wifi / Google Assistant / Amazon Alexa

 

https://www.lampegiganten.no/p/ledvance-smart-wifi-led-takvifte-runde-6106652.html

 

Jeg kan styre den med Ledvance App + Google Home --> men, jeg tenker jo at jeg vil ha alt inn i Futurehome appen og styre alt via den.

Forstår at det er Z-Wave + Zigbee som er hovedmåten å koble sammen på, men hvilke muligheter er det når det ikke er en av dem koblingene tilgjengelig?

 

Forsøkte å linke Google Home til Futurehome, men det hjalp ikke så mye. Fikk over det jeg hadde i Futurehome inn i Google Home, men ville jo ha motsatt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Integrering fra lampe -> Google Home -> FutureHome er nok en "no go". Å ha "wifi" er heller ikke det samme som "kan la seg integrere i andre smarthussystemer", dessverre. 😞 

 

Kjøp heller en annen lampe og en ekstern dimmer, så er det både enklere å integrere og har større frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Per min kunnskapsgrense i september 2021 er ikke Ledvance Smart og Wifi-enheter direkte kompatible med FutureHome, en smart hjemmeplattform. Det er imidlertid alltid best å sjekke med FutureHome eller Ledvance for den mest oppdaterte informasjonen, da det kan ha blitt utgitt nye integrasjoner og oppdateringer siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.