Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefaling til GU10 WarmDim med høy CRI


ricmik

Anbefalte innlegg

Hei,
 
Er det noen som har anbefalinger til GU10 LED med WarmDim/Dim to warm som har CRI 90++, kan dimmes veldig langt ned/startes på lavt dimmenivå (typ 1%), og har en lysspredning på ca. 40°?
 
I dag har jeg Philips MASTER Value LEDspot GU10 i lampene, men jeg synes de har et alt for skarpt lys som skaper mye skygger. Jeg ønsker meg noen GU10 LED som har litt det samme lyset som i en god downlight (blender lite, god spredning). I tillegg har Philips-pærene en irriterende tendens til å dimme seg ned litt under det dimmenivået man har valgt 2-3 sekunder etter at de har blitt dimmet.
 
Noen som har erfaring med eks. Namron LED Pære WarmDim 6W matt sort GU10?
 
For å øke relevansen til forumet her, så skal de dimmes med Plejd DIM-01 dimmere 😉
Endret av ricmik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.