Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problemer med å få Heatit z temp 2, til å kommunisere med Heatit z-water


saimax

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat tatt i bruk en Heatit z-water enhet som jeg har hatt liggende i mange år.

Jeg har fått koblet opp alt, man sliter med å få Heatit z temp 2, til å kommunisere med Z-water rele 1

Er det noen kloke hoder som kan guide meg til hvordan jeg kan få Heatit z temp 2 til å kommunisere med Z-water rele 1?  Jeg benytter Fibaro HC2.

Det er sikkert bare en liten bagatell, men jeg er helt fersk på dette området.

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint.

I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten.

 

Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer:

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moskus skrev (På 13.9.2023 den 9.42):

Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint.

I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten.

 

Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer:

image.png

Takk for svaret.

Skal forsøke når jeg kommer hjem, er på jobb i 3 uker.. Løsningen er vel å oppgradere til et nyere system f.eks. homey pro 2023.

 

Mvh

Saimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.