Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefaling av BT/handsfree


SveinHa

Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke mye i telefonen men når jeg gjør det er jeg avhengig av en god handsfree løsning med støydemping. Har "i alle år" hatt et par Plantronics Vouager Legend og også Plantronics Voyager 5200. Disse har gjort jobben godt men nå sitter de veldig dårlig i ørene og når de smetter ut virker ikke støydempingen lengre. Har en håndfull med forskjellige gummipropper men klarer ikke lengre å finne noen som gjør jobben... Brukes lite til musikk...

 

Noen som har en anbefaling å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Takk for tips.

 

Jeg kjøpte meg en Isotunes Pro Aware EN352 Hørselvern som jeg er rimelig fornøyd med. Litt lavt lydnivå men det har med EN352 godkjenning som hørselvern å gjøre. Finnes en ikke-EN352 versjon også og den har litt høyere volum.

 

Gir fin tilbakemelding av omgivelseslyd samtidig som den demper støy og funker godt som handsfree.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.