Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Plissegardiner som er for brede


Anbefalte innlegg

Dessverre har jeg tabbet meg ut når jeg mener at jeg selv fint kan ta jobben med å måle opp bredde og høyde på et vindu. Når noen anbefaler at butikkens ansatte heller kommer og gjør det så er det ikke fordi ens egne evner til å måle opp er i tvil. Det er fordi ansatte i butikken sine evner til å bestille riktig som settes i tvil.

Jeg dummet meg ut der. Jeg har målt riktig bredde, men i steden for å få gardiner som har noen millimeter klaring på hver side, har jeg nå to dyre gardiner som faktisk er 1-2mm bredere enn oppgitte mål.

Jeg hadde tilogmed en gammel gardin med meg i butikken da jeg bestilte så de i butikk kunne målt på denne, men det gjorde de ikke. Nå hevder de at det hele er min egen feil og må ta tapet på 19.000,- Men det skal vi bli to om, djiizes for en gjeng............

Så dette er et tips. La butikken selv møte opp og måle når de reklamerer for gratis befaring. Jeg er snart 60 år og lærer dette først nå, dessverre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dette som et argument for å bestille på nett. Så har jeg skriftlig bevis på hva jeg har bedt om.
19 Kpenger!! Ja, jeg hadde også rompekjørt dem kraftig. Det du eventuelt har tabbet på er bevisførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.