Fermate Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=350706262 Bytter til ZigBee og selger mine gamle Z-Wave Thermostater. Dette er av de første Z-wave termostatene (Z-TRM1) som kom på det Norske markedet men funker helt fint. Så lenge de kan skru seg av og på over Z-wave kan jo all funksjonalitet lages i SW 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmedude Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Fantastipris eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 29. april Forfatter Del Skrevet 29. april hjemmedude skrev (3 timer siden): Fantastipris eller? For høy? Hva synes du er riktig pris da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmedude Skrevet 29. april Del Skrevet 29. april Har disse selv, og hatt de siden 2019 ca. Nypris var rundt 1000kr den gang. Hadde nok ikke siktet høyere enn 100-200kr per termostat om jeg skulle solgt mine. Mulig jeg bommer på markedet 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 29. april Forfatter Del Skrevet 29. april Må jo se litt på hva alternativene koster nå også. Men joja en Namron ZigBee koster jo 600 ny så kanskje jeg er litt for høyt. Men Takk for tips, da senker jeg prisen 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.