Moskus Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Den 28.02.2017 klokken 6.18, ZoRaC skrev: Nå er jeg glad jeg kjører HTTPS med egen innlogging foran HS3 (via nginx). Da har jeg fått satt opp nginx jeg også, og det er veldig hendig! Gzip gjør jo at sidene laster fortere enn før! Men jeg får ikke til favicon.ico... gjør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Har ikke tenkt over det og sitter uten tilgang til HS akkurat nå. Får du til å åpne /favicon.ico direkte i nettleseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Ja, det er akkurat det som er snodig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Og det gjelder uansett nettleser? Ser du om den prøver å aksessere fila i Chrome (F12->network)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Hmm.. hjemmefra (der jeg foreløpig har "allow" på) går det fint, men det ser merkelig nok ikke ut som om den laster favicon.ico. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 2 timer siden, Moskus skrev: Hmm.. hjemmefra (der jeg foreløpig har "allow" på) går det fint, men det ser merkelig nok ikke ut som om den laster favicon.ico. Forsøkt å slette midlertidige internett filer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 11 minutter siden, Lazarus skrev: Forsøkt å slette midlertidige internett filer? Ja, det var min første tanke. Får prøve litt forskjellige nettlesere i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.