zener Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Min gamle el-billader (CCS som sitter på 32A kurs i privat garasje) ser ut til å ha takket for seg. Ønsker meg nå en smart el-billader denne gang. Kan noen anbefale en som: 1) Ikke er knyttet til et abonnement. 2) Har en åpen API slik at jeg kan evt. lage mine egne script for å starte/stoppe, sette max effekt og måle forbruk. Jeg har kablet nettverk i garasjen, men WiFi, BT, Zigbee og serieport er mulige interfacer. 3) Bonus hvis det finnes Home Assistant support som følge av 2 Evt. annet jeg bør tenke på med tenke på med tanke på overgang til smart lader? Siter
christbj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det kan se ut som Futurehome Charge er mulig å styre lokalt: Den er også integrert i Homey Pro, det taler for at lokal styring i Home Assistant også er mulig. Selv bruker jeg Easee, men de er så langt avhengig av skytjenester for smarte funksjoner. Det har vært beskrevet planlagt støtte for lokal styring, men det er lenge siden sist det var noe nytt der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.