ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Har en Fibaro Wall Plug som jeg ikke får til å styre fra Fibaro Dimmer 2 (testet med 2 forskjellige). Assosiasjoner: Wallplug-node: Fibaro-node: Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Fungerer det å styre andre noder fra den spesifikke S2'en? Eller så tipper jeg at den ene er importert unsecure (som det stort sett bare er fordeler med) og den andre er lagt til secure. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, Moskus skrev: Fungerer det å styre andre noder fra den spesifikke S2'en? Ja, en annen dimmer 2. 3 minutter siden, Moskus skrev: Eller så tipper jeg at den ene er importert unsecure (som det stort sett bare er fordeler med) og den andre er lagt til secure. Begge er secure, ref bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Begge er secure, ref bildene. Sier ikke de at begge støtter Secure, da? Men mulig du har rett. 5 minutter siden, ZoRaC skrev: Ja, en annen dimmer 2. Testet dimming på gruppe 5? Testet noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 2 timer siden, Moskus skrev: Sier ikke de at begge støtter Secure, da? Men mulig du har rett. Jeg la den til på nytt non-secure, da ble det slik: 2 timer siden, Moskus skrev: Testet dimming på gruppe 5? Ja, testet alle gruppene. 2 timer siden, Moskus skrev: Testet noe annet? Exclude/include. Include non-secure (satte da parameter 27 til 11). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 15 minutter siden, ZoRaC skrev: Jeg la den til på nytt non-secure, da ble det slik: OK, det var jo behjelpelig, så fikk vi avklart det. Jeg har lurt på det. Takk! Men det ser jo ikke ut som om den er skikkelig definert? "Sigma Designs" er ikke produsenten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 52 minutter siden, Moskus skrev: Men det ser jo ikke ut som om den er skikkelig definert? "Sigma Designs" er ikke produsenten... DET la jeg faktisk ikke merke til! Prøvd å fjerne legge til flere ganger (non-secure), men blir alltid Sigma. Kommer en advarsel om noe med manufacturer når jeg inkluderer. Prøvde flytte den nærmere controller, men det hjalp ikke. Tok en reset nå, og la til igjen non-secure - da ser det bedre ut: Når jeg nå satte opp assosiasjonen på nytt, så ser det ut til å virke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 7 minutter siden, ZoRaC skrev: Når jeg nå satte opp assosiasjonen på nytt, så ser det ut til å virke! Den har altså fått litt hikke! Godt det løste seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Men, nå får jeg ikke satt/hentet parametere... Value blir bare "error" uansett... sukk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Optimize først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, Moskus skrev: Optimize først! Hjalp ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jøss, da... Ikke å flytte den nærmere heller? Reset og prøv en gang til? ...kast den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Sitat Please wait...Activate the 'Remove from Network' function on the device...Activate the 'Remove from Network' function on the device...The controller found a node to be removed...Error - Remove Node Failed reported by controller - you may try again. Use "Restart" on your controller if necessary.Error: Error - Remove Node Failed reported by controller - you may try again. Use "Restart" on your controller if necessar Ikke helt bra, ser det ut til... Får vel prøve litt restart, exclude/include, reset, osv og se om det løser seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Restartet Homeseer-serveren, RPi med UZB1, resatte wall-plug igjen, include non-secure, satt den nærmere... Hjelper ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.