A.B. Skrevet i går, 10:19 Skrevet i går, 10:19 Hei @servercookie! Nå som Mill har på plass 4. generasjon panelovner, med Matter-støtte og Zigbee, og CSA har forenklet regler for FW-oppdateringer, hadde du hatt mulighet for å si noe mer om hva dere jobber for å få på plass av automasjonsstøtte framover, både for 4. generasjon, 3M og 3. generasjon? Ser dere for dere utvikling av Thread-støtte (for Matter), og for hvilket utstyr er det mulig/sannsynlig at dette kommer? Jeg forstår det som at Matter over wifi er på vei for mer 3. generasjonsutstyr. Er dette noe du kan orientere oss om? I denne sammenhengen er det også interessant å få vite hva det er sannsynlig å få eksponert av ekstra verdier, slik som løpende effekt og samlet forbruk. Hvilken «generasjon» er dessuten gulvtermostaten deres å anse som? Det er nok mange som skjønner at det er vanskelig å love framtidig funksjonalitet, samtidig er det nyttig med informasjon om hvilken vei dere håper å gå. Da er det litt lettere å gjøre valg om hva vi skal tørre å kjøpe eller vente på av Mill-utstyr. Håper du har tid til å utdype litt! 1 Siter
Evelen Skrevet i går, 11:58 Skrevet i går, 11:58 Har kjøpt to stk av disse i 1000W versjon som jeg tenker henge opp om ikke lenge, venter litt på integrasjon i Z2M som jeg mener skal komme i neste versjon (i dag eller ila noen dager). Tar egentlig forgitt at effekt blir eksponert. Siter
Evelen Skrevet i går, 20:42 Skrevet i går, 20:42 (endret) Da kom endelig siste versjon av Z2M med støtte for Mill Gen4. Ser ut som "on-off" og set-temp er det som kan stilles på/ses. Håper mer kommer etterhvert. EDIT: Mill sier flere parameterne for ZigBee kommer "en gang i fremtiden". Effektmåling, temp osv. EDIT2: Ser den falt ut i natt rett før 03, mulig stabilites-issues? Offline siden. Ser også at den er registrert som EndDevice fremfor Ruter, noe den ikke burde være. Endret 14 timer siden av Evelen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.