Decibel Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg har flere IKEA-enheter i mitt smarthus (Homeseer), så da kona fikk øye på en ny bryter på IKEA så regnet jeg med at det burde gå greit å få den implementert. Det gikk imidlertid ikke som forventet. Den nye bryteren, "BILRESA", skulle visst kunne fungere både med matter og zigbee, men bin Conbee-stick finner ingenting. Jeg oppdaterte både plugin og stick'en ganske nylig, og jeg tror derfor ikke det finnes noen nyere software. Er det andre som har testet ut denne bryteren? Det hadde jo økt WAF'en litt hvis jeg kunne fått den til å fungere 😉 Siter
OlavT Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Har du link til produktet? Finner ikke noe på ikea.no. I hvilken IKEA fant dere den? Tipper den kun støtter Matter over Thread. Batterier eller fast strøm? Endret 8 timer siden av OlavT Siter
Decibel Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Jeg kan heller ikke finne den på ikea.no Det forklarer kanskje litt? Det er ikke hvertfall en kombinert bryter/justerings-hjul. Bruker 2xAAA batterier. En av de ansatte mente den skulle være kompatibel med zigbee, i tillegg til matter. Siter
OlavT Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Dette er sannsynligvis et helt nytt produkt og har ikke blitt lagt ut på ikea.no enda. I hvilket IKEA varehus kjøpte dere denne? Om den skulle være kompatibel med Zigbee må den sannsynligvis settes opp / endre på en eller annen måte. Kanskje en trenger en IKEA hub / app for å gjøre dette? Har du en Apple TV eller lignende å teste Matter med? Siter
thoralex Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Bilreisa er en del av den nye matterbaserte serien: https://www.ikea.com/global/en/newsroom/retail/the-new-smart-home-from-ikea-matter-compatible-251106/ Tviler på at de er kompatibel med zigbee, men de funker med Dirigera huben som muligens forvirret den ansatte? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.