Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Går tilbake til "main" screen umiddelbart...!


Haavard

Anbefalte innlegg

Helt plutselig idag, uten at jeg hadde gjort noen endringer på noe, begynte 2 av mine 5 ipader med HSTouch å oppføre seg veldig merkelig. Det er nå umulig å få tilgang på noen andre screens enn den som er satt til main (ismain=true). Hvis jeg prøver å åpne en annen skjerm, vises den andre skjermen i et halvt sekund, og så går den tilbake til hovedskjermen igjen.

Det rareste er at dette skjer på 2 av 5 ipader! IPadene er helt like og kjører samme versjon av iOS (9.3.5), men det skal sies at alle ipadene har hvert sitt HSTouch-prosjekt tilpasset stedet ipaden er montert.

Jeg har prøvd følgende:

- Restartet HomeSeer / HSTouch (Restartet hele maskinen HomeSeer kjører på)

- Deployet prosjektet på nytt til padene med problemer.

- Endret hovedskjerm (ismain=true) i HSTouch-prosjektet. - Den går da bare tilbake til den nye hovedskjermen.

- Deployet prosjektet som tilhører en pad med problemer, til en pad som ikke har problemer - da fungerer prosjektet fint.

- Skrudd av / på iPadene med problemer.

- Nullstilt iPadene med problemer og installert HS3Touch på nytt.

 

Intet hjelper! 

 

Er det noen som har vært borti dette før, eller som har peiling på hva det kan være?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Moskus skrev:

Hvis du nettopp hatt oppgradert til siste versjon så er det problemet.

Ja, fant akkurat ut at de padene det gjelder har versjon 3.0.0.33 .. De andre har eldre versjon. Så de har nok oppgradert seg automatisk.. Er det kjent at det er problemer med denne versjonen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.