bjwanvik Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Systemet mitt lugger nokså mye nå, og jeg er usikker på hvor det ligger... Det hele starta med at modemet/routeren eller linken mellom denne og ISP falt ut støtt og stadig på fredag.. Jeg klarte etterhvert å få stell på dette, men det var voldsomt mange enheter rundt i nettverket som ikke var helt seg selv etterpå (deriblant server). Ved et uhell kom jeg også borti strømledningen fra UPS til server da jeg skulle koble ett par viktige enheter til UPS, noe som har resultert i at veldig mange filer er korrupte - det meste er fikset nå, men som bildet under viser er det ikke alle plug-ins jeg har vært klar over at hadde feil, så noen henger igjen.. Men, som topic sier, så er det plutselig blitt veldig mange like records i loggen.. Dette var ikke slik før tullet på fredag begynte, men jeg er usikker på om det er noen sammenheng... Har noen andre her vært borti noe lignende? hva kan jeg evt gjøre for å få dette på stell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg hadde en del trøbbel etter jeg aktiverte "power recovery" i setup. Etter en omstart med det aktivt var systemet ureponsivt i et par timer. Kan det være noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ser også ut som Device History databasen har fått seg en trøkk den ikke var glad i. Denne overvåker jo en del devicer, så jeg ville prøvd å deaktivere denne først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.