Norseman Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) Trukket Endret 20. september 2017 av Norseman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 10 minutter siden, Norseman skrev: 1 stk Fibaro Relay 3,0 kW (Er denne muligens brannfarlig?) Ja, den får du nok ingen til å montere, siden den er tilbakekalt: https://www.farligeprodukter.no/produkt/produkt/8614 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hvor i landet befinner disse seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 1 time siden, ZoRaC skrev: Ja, den får du nok ingen til å montere, siden den er tilbakekalt: https://www.farligeprodukter.no/produkt/produkt/8614 I linken, som du referer til, klarte jeg ikke å finne teksten: Tiltak: Pålegg om tilbakekall fra forbruker eller Pålegg om tilbakekall fra salgsleddene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 7 timer siden, hkmod25 skrev: I linken, som du referer til, klarte jeg ikke å finne teksten: Tiltak: Pålegg om tilbakekall fra forbruker eller Pålegg om tilbakekall fra salgsleddene... I hear yah! Jeg mente det samme, men vi har diskutert det før og konkludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 15 hours ago, Lazarus said: Hvor i landet befinner disse seg? Jessheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazarus Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 pokker... var jo nettopp der... åpen for å sende med posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 14. september 2017 Forfatter Del Skrevet 14. september 2017 Ja, det kan vi få til! Sender du en PM med info, så kan vi avtale nærmere?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.