Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Multireg viser feil temperatur?


Salvesen

Anbefalte innlegg

Lurer på om dette er "normalt", om jeg setter setpunkt til si 30 grader fra 20 går det ett par minutt før den viser temperatur som 30 grader både i display og homeseer. Er dette en "normal" bug? Selve termostaten ser ut til å virke, men gradene er altså helt på bærtur.

 

med en død heatit og nå dette med en fersk Multireg begynner jeg å bli ganske oppgitt thermofloor eller hva de heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du satt sensor-mode til F-mode=gulvføler og rett motstand på gulvsensoren?

Jeg opplevde det du skriver, at den fysiske termostaten viste "satt temperatur" og ikke målt temperatur, men da stod den i A-mode.

Her er et bildet av hva jeg har stilt inn, riktig nok i Fibaro Home Center 2...

image.png.7df53cb5a7e894f8ddf082b83cb10667.png

Endret av kikkomana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, kikkomana skrev:

Hei.

Har du satt sensor-mode til F-mode=gulvføler og rett motstand på gulvsensoren?

Jeg opplevde det du skriver, at den fysiske termostaten viste "satt temperatur" og ikke målt temperatur, men da stod den i A-mode.

Her er et bildet av hva jeg har stilt inn, riktig nok i Fibaro Home Center 2...

image.png.7df53cb5a7e894f8ddf082b83cb10667.png

 

Bingo! Jeg var sikker på at jeg hadde sjekket ut dette punktet, men den sto til A! Takker:) rart at den står til A default egentlig, men det er nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.